סה"כ צפיות בדף

יום שני, 23 במאי 2011

זה לא רק מופלטה - 2011 - It's Not Just Muplta

זה לא רק מופלטה - 2011 - It's Not Just Muplta
**הצגה בשפה המרוקאית קורעת מצחוק מומלץ מאוד לחובבי הז'אנר**
הצגה מרוקאית מצחיקה בטרוף!שעתיים של צחוק עם שלישיית הסולטן! כמו כן במקביל, עובדים על מופע הומור סטירי , בהרכב של 3 שחקנים , כל החומר הינו כתיבה מקורית של אשר כהן בנושאים אקטואליים שונים מחיי העדה המרוקאית בישראל , שם המופע "במרוקאית זה נשמע אחרת" , והרעיון המרכזי של המופע הוא "מרוקאים זה לא רק מופלטה" , זה גם שמו של שיר הנושא במופע
  את המחזה "אלמיזיריה" (הקמצן ע"פ מולייר) תרגם לשפה המרוקאית אשר כהן , התקבצו חובבי תיאטרון אשר דוברים את השפה המרוקאית , וכך נוצר המחזה הראשון בארץ בשפה המרוקאית . כל השחקנים הם שחקנים חובבים , אשר פרנסתם אינה תלויה במשחק , אך אהבת השפה המרוקאית , ואהבת התיאטרון , יצרה את ההצלחה של המחזה הראשון (מעל ל-150) הצגות ברחבי הארץ , מקריית שמונה ועד אילת .
שנה לאחר מכן הקים אשר כהן את תיאטרון "אל מאג'רב" , ותרגם את המחזה "תעלולי סקאפן" , (של מולייר) לשפה המרוקאית . במרוקאית הוא נקרא "אלמחרב" (הערמומי) , תרגום ועיבוד, בימוי, וניהול מוסיקלי – אשר כהן , לאחר שמחסום השפה נפרץ , עשה התיאטרון עליית מדרגה ובמחזה כבר יש תפאורה מרוקאית אוטנטית (רחוב במלאח המרוקאי) , תלבושות ומוסיקה מקורית במקצבים העממיים המרוקאים המחזה הזה עדיין משחק על בימות ישראל זו כבר עונה שניה .
כעת חברי תיאטרון "אל מאג'רב" מציגים קומדיה מוסיקלית , עיבוד חדש למחזה "הקמצן" של מולייר , בו משולבים שירים (מעין חצי מחזמר) , והרעיון הוא להביא את מושג "אלקסידה" המרוקאי אל בימות התיאטרון , לספר סיפור בעזרת שיר/ שירים . הקומדיה המוסיקלית נקראת "אלקסידה דלמיזיריה" תרגום ועיבוד , בימוי, וניהול מוסיקלי – אשר כהן .
כמו כן במקביל, עובדים על מופע הומור סטירי , בהרכב של 3 שחקנים , כל החומר הינו כתיבה מקורית של אשר כהן בנושאים אקטואליים שונים מחיי העדה המרוקאית בישראל , שם המופע "במרוקאית זה נשמע אחרת" , והרעיון המרכזי של המופע הוא "מרוקאים זה לא רק מופלטה" , זה גם שמו של שיר הנושא במופע .
התיאטרון אינו מתוקצב / ממומן , ע"י אף גוף ציבורי או ממלכתי , והוא מתקיים מהכנסות עצמיות בלבד . המאפיין היחודי של התיאטרון הוא כי כל השחקנים , פרנסתם אינה תלויה בתיאטרון , והמניע העיקרי הוא , אהבת השפה המרוקאית ואהבת המשחק .
ז'אנר: קומדיה סטנד אפ
זמן הקרנה: 117 דקות
שנת יציאה:2011
מדינה: ישראל
שפה: מרוקאית
שחקנים :
קדוש מכלוף – מורה ומחנך .
פורטל יאיר – מדריך לדרמה.
מוטי חמו - מורה לנהיגה .
אשרת אפוטה- עקרת בית .
כרמית דנינו – חיילת משוחררת .
משען אסתר – עקרת בית.
אלימלך שמעון – עובד בתי הזיקוק חיפה .
אלי אדרי – נהג משאית , ונגן עוד .
טליה בן חיים - סטודנטית
סימה אלקיים – מזכירה בכירה .
מוריס בן סימון – מסגר
משה ליזמי - מאבטח

לינק הורדה דיסק ראשון:
http://www.megaupload.com/?d=TDXELPS5

לינק הורדה דיסק שני:
http://www.megaupload.com/?d=JTCPMSS9

לינק הורדה דיסק שלישי:
http://www.megaupload.com/?d=1640UX47

אין תגובות: