סה"כ צפיות בדף

יום שני, 23 במאי 2011

מקס ומוריס - 1994 - Max And Moris

מקס ומוריס - 1994 - Max And Moris
**תרגום מובנה - ישראלי**
מקס ומוריס, צמד עבריני צעצוע, חברים מילדות,עושים שטיות ומצחיקים לאלה זוממים "לדפוק" את הכספת שבמשרדו של הגרוזיני המכונה "האיטלקי". זביש הפולני חבר של מורדוך הערבי, בעל מסעדת "אצל מורדוך" העלובה, המגישה בעיקר מרק חריף כל-כך שכל הטועם ממנו מתעופף עד התקרה וזה מצחיק נורא. צמד חמד מהדור הקודם, מתכננים את אותו מבצע שמתכננים מקס ומוריס. בלה הניגשטיין, בתו של זביש היא חברתו של מוריס שמתכנן "ללכת בכיוון חוקי" ולהיות אמרגן של להקת הרוק הנשית שלה. בלה וחברתה מהלהקה גם הן זוממות לדפוק את אותה מכה. ליתר דיוק - לגנוב ממקס ומוריס את השלל ולנסוע לחו"ל לסיבוב הופעות.
תכנית הפעולה של מקס הינה פשוטה - להתארח בערב שבת בישיבת "אור בקצה המנהרה" של עברינים שחזרו בתשובה, בראשות הרב יעקב (לשעבר, ג'קי) אמזלג, שהיה פעם איתם בקומבינות. הם ירדימו את הנוכחים בסם הרדמה שיחדירו למשקאותיהם, יחצבו בקיר המשותף של הישיבה עם משרדו של הגרוזיני וישאבו מתוך הכספת שלו את הכסף בעזרת שואב-אבק ענקי.
בסוף - הבנות מחליפות את השלל בגלילי ניר טואלט שזה מצחיק נורא... וגיבורינו נשארים עם... ביקורת מהללת של צחי, מבקר המסעדות מהטלויזיה, בזכותה פורחת המסעדה ומשגשגת ולבסוף גם מארחת את להקת "הסירנות" של בלה, שחזרה מסיבוב הופעות בעולם. סוף טוב הכל טוב.
ז'אנר: קומדיה
שנת יציאה: 1994
זמן הקרנה: 84 דקות
בימוי: יעקב גולדווסר
תסריט: יעקב גולדווסר
מדינה: ישראל
שפה: עברית
שחקנים: אורי גבריאל ,משה איבגי , אריה מוסקונה , סלים דאו , דפנה רכטר , אורנה בנאי  , מתי סרי , אלון נוימן , אלי יצפאן

לינק הורדה:
http://www.megaupload.com/?d=7XCX1CJ6

אין תגובות: