סה"כ צפיות בדף

יום שלישי, 22 במרץ 2011

רד היל-2011-Red Hill

רד היל-2011-Red Hill
**תרגום מובנה**
שיין קופר הוא שוטר צעיר. הוא ואשתו ההרה אליס עברו זה עתה לעיר קטנה בשם רד היל כדי להקים שם משפחה ולהתחיל בחיים חדשים. היום הראשון שלו בעבודה החדשה הוא סיוט - רוצח חסר רחמים בשם ג'ימי קונוויי נמלט מן הכלא ועושה את דרכו לרד היל כדי לנקום. המצב מדרדר במהירות ואם שיין רוצה לשרוד ולחזור הביתה בשלום, הוא חייב לקחת את החוק לידיים.
"רד היל", סרט הביכורים של פטריק יוז, הוא מערבון מודרני בעל טוויסט משטרתי שנפרש על הרקע המיוחד של אזורי הכפר האוסטרלים. המותחן האפל מתרחש במהלך יממה אחת בלבד והוא גדוש בסצנות של אלימות מתפרצת ואכזריות מצמררת. הסיפור מתמקד במערכת היחסים המשולשת בין שיין, ביל הזקן - המפקד המחוספס של תחנת המשטרה המקומית - והרוצח המפלצתי וחסר הלב קונוויי. הבמאי מספר שהוא הושפע מיצירתם של רוברט רודריגז, האחים כהן וג'ורג' מילר, כולם במאים שיצרו את סרטם הראשון מחוץ למערכת הממוסדת. וחובה לציין גם את הצילום המלוטש והמתוחכם של טים האדסון.
פטריק יוז זכה בפרסים עבור פרסומות שיצר למותגים כמו שוופס, הונדה, פלייסטיישן ואחרים, ולפרסום מיוחד עם פרסומת מדוברת לשוופס. הוא החל את דרכו עם סרטים קצרים שהוקרנו בפסטיבלים ברחבי העולם וזכו גם הם בפרסים. "רד היל", סרטו הארוך הראשון, הוקרן בבכורה עולמית בפסטיבל ברלין 2010.
ז'אנר: מתח
זמן הקרנה: 95 דקות
שנת יציאה: 2011
בימוי: פטריק יוז
שחקנים: ריאן קוואנטן, סטיב ביזלי, טום לואיס, קלייר ואן דר בום
הפקה: אל קלארק, פטריק יוז
תסריט: פטריק יוז
צילום: טים האדסון
עריכה: פטריק יוז
מוסיקה: דמיטרי גולובקו, צ'רלי פאר
פסטיבלים: ברלין, אדינבורו, קרלובי וארי, טורונטו, פוסאן

לינק הורדה:
http://www.megaupload.com/?d=XYHU7WI7

אין תגובות: