סה"כ צפיות בדף

יום רביעי, 14 בדצמבר 2011

מעושרות - עונה 1 פרק 9 - Meosharot S01E09

מעושרות - עונה 1 פרק 9 - Meosharot S01E09
**תרגום מובנה**

"מעושרות" – סדרת דוקו-דרמה חדשה שעוקבת אחר שש נשים כריזמטיות, יפות, צבעוניות, משעשעות וגם אמידות מאוד מאוד.  הסדרה  מלווה את חיי שש הנשים, השינויים המרגשים בחייהן ואת דרמת מערכת היחסים הסוערת שנרקמת ביניהן.

הן עסוקות בכל מה שמעניין נשים ללא הבדל גיל או מעמד כלכלי: אהבה, זוגיות, אימהות וקריירה, נעורים וזקנה, הסגידה ליופי, מעמד חברתי, הצלחה ומימוש עצמי. כל זה על רקע חיים ססגוניים ונוצצים שכוללים קניות יוקרתיות, מסיבות אקסקלוסיביות ושאר מנעמי החיים הטובים.

דרך שש הגיבורות מביאה "מעושרות" הצצה לחיים של האלפיון העליון ולסגנון חיים שאנשים אחרים אפילו לא מעיזים לחלום עליו.

הגיבורות:

לאה שנירר (53) –  מלכת הפילאטיס של הרצליה פיתוח. אשת חברה אשר נשואה לצחי שנירר -טייקון אימפריית נדל"ן בגרמניה.
בגיל 49, אחרי ששני הבנים שלה בגרו היא ילדה כנגד כל הסיכויים תאומים יפיפיים (בן ובת).  כיום היא אמא במשרה מלאה, מתרועעת עם כל האימהות בנות השלושים בג'ימבורי, עסוקה בפעילות פילנתרופית ובשעות הפנאי מטפחת את עצמה ואת אוסף האמנות שלה שמורכב מיצירות אופנה של מיטב המעצבים. האהבות הגדולה בחייה מלבד המשפחה:  ספורט  ואופנה.

דפנה שחר (38) -  גרושה נחשקת ויפיפייה. אם חד הורית, מלכת יופי לשעבר, עורכת דין בהשכלתה, סמנכ"לית במנהלת ליגת העל בכדורסל וגם שותפה בבר "שפרינצק" (בר מצליח בתל אביב).  יש לה שני ילדים משני אבות שונים שאחד מהם הוא הכדורסלן עודד קטש.

טלי סיני ריקליס(53) –  נישאה לאחרונה למיליארדר בן ה-87 משולם ריקליס. בזכות אהבתם הוא עשה עלייה ארצה לאחר שחי בלוס אנג'לס 70 שנה. טלי היא גרושתו של הזמר אריק סיני ואם שתי בנותיו. רקדנית שטורפת את החיים תוך כדי צעדי ריקוד. חבריה הטובים הם אנשי הבוהמה משנות ה-70. טלי רוצה להקים קרן סיוע לאמנים מזדקנים, בין בהיתר כדי לדאוג לאקס שלה אריק סיני.

ניקול ראידמן (24) – כבר בגילה הצעיר היא בעלת משרד פרסום מצליח ומפיקת אירועי ענק אקסלוסיביים בעיקר לאוליגרכים. נראית כאילו גזרו אותה ממגזין אופנה. לבושה במיטב המותגים, מאופרת בקפידה ולא יודעת להגיד "לא" כשהיא רואה זוג נעליים יוקרתיות בחנות. אמא לילדה בת חצי שנה (מישל). חיה עם בן זוג מסתורי באושר ועושר. במהלך צילומי הסדרה פותחת ניקול חנות מפוארת בכיכר המדינה וחולמת על הקמת בית אופנה בפריז.

אתי דודאי ("אישה ללא גיל"). – עושה צעדים ראשונים כאמנית ואשת עסקים. חיה בבית חלומות בסביון שהיא עיצבה בעצמה ובנתה אותו במשך 4 שנים. התגרשה לפני 3 שנים מאיש עסקים ומתחילה לטרוף את החיים – פרק ב' באהבה. חלומה הוא  לעשות רפורמה  משמעותית במערכת החינוך בישראל ולהכניס את שיטת אדלר לגני הילדים ולבתי הספר. אתי היא חברה בארגון "מעגל נשי סביון".

ענבר שנהב (34) – עו"ד מטאור, בעלת משרד משגשג, מומחית בדיני משפחה, גירושין וירושה. יפהפייה ואמביציוזית מאוד. נשואה ליחצ"ן ברק רום ואמא לילדה בת 3.  במהלך צילומי הסדרה, מלווים את ענבר מתחילת ההיריון השני שלה ועד הלידה.  ענבר היא וורקוהולית אמיתית שלא מוותרת על האימהות, ספורט וזוגיות. סדר היום שלה גזור לחצאי שעות משבע בבוקר ועד מאוחר בלילה, כמו בצבא, וכן זה מה שמרגיע אותה. היא  עושה בעצמה את הכסף, כבר בשנה השלישית כעצמאית היא פרצה את מחסום  מיליון השקלים בשנה. מודדת את ההצלחה שלה בכסף.

ז'אנר: ריאלטי, ישראלי
זמן הקרנה: 37 דקות
שנת יציאה: 2011
מדינה: ישראל
שפה: עברית
זכיינית: ערוץ 10
ימי שידור: שני , רביעי
מספר פרקים: 20
משתתפות: לאה שנירר, ניקול ראידמן, טלי סיני ריקליס, אתי דודואי, דפנה שחר ,ענבר שנהב

לינק הורדה:
http://www.wupload.com/file/2613927332

אין תגובות: