סה"כ צפיות בדף

יום שבת, 12 בפברואר 2011

אדמה - עונה 1 פרק 1-Adama - S01E01

אדמה - עונה 1 פרק 1-Adama - S01E01
סדרת דרמה סוערת בעלת חמישה פרקים על שלושה דורות ונחלת אבות אחת, שכתב וביים רני בלייר ("שבתות וחגים", "פרשת השבוע"), בכיכובם של מוחמד בכרי, מנשה נוי, ליאור אשכנזי, יעל אבקסיס, אוולין הגואל, עמוס לביא (בתפקידו הטלוויזיוני האחרון) ועוד.
"אדמה" מביאה את סיפורם של שלושה דורות במשפחת אבקסיס, שמשקעי העבר וההתמודדות עם ההווה מכריחות אותה, חרף הפערים וטבעם של האנשים, למצוא את הדרך להגן על הדבר היחיד שנותר שלהם, האדמה. מוחמד בכרי מגלם את משה אבקסיס, 70, אשר לא מכבר איבד את רעייתו תמר, שרוחה רודפת אותו בשל העובדה שבצעירותם שכלו את בנם הבכור אברהם, שנהרג בתאונה והוא בן חמש. משה הוא אב לאלון (ליאור אשכנזי) שעזב לארצות-הברית, ומתגורר במושב יחד עם בנו החורג (בנה של תמר) דוד (מנשה נוי) ורעייתו שרה (אוולין הגואל), שיחד מנהלים את המשק המשפחתי הכושל.
ב"אדמה" אנו נכנסים למערכת יחסים משפחתית סבוכה שמעליה מרחף האבל על מותה של תמר, אם המשפחה ועמוד התווך שלה. "אדמה" עוסקת בסערה הגועשת על פני השטח, בעבר טראומתי, בשכול, בהווה של מלחמת הישרדות וחשבונות נפש אישיים ובעתיד לא ידוע. זהו סיפור של שלושה דורות, נחלה אחת, השבט העברי החדש. שלושה דורות ובעיה אחת, שברו של חלום ההתיישבות, שברם של ערכים, שברה של התקווה.
ז'אנר: דרמה
זמן הקרנה: 43 דקות
שנת יציאה: 2011
כתיבה ובימוי: רני בלייר ("שבתות וחגים", "פרשת השבוע")
משתתפים: מוחמד בכרי, מנשה נוי, ליאור אשכנזי, יעל אבקסיס, אוולין הגואל, עמוס לביא, נתי רביץ, מוריס כהן, רותם זיסמן ואחרים
הפקה: "ענת אסולין הפקות"

לינק הורדה:
http://www.megaupload.com/?d=STQOHO3U

אין תגובות: