סה"כ צפיות בדף

יום שבת, 18 בדצמבר 2010

פעם הייתי-2010-Once I Was

פעם הייתי-2010-Once I Was
**סרט ישראלי**
פעם הייתי הוא סרט נוסטלגי ומיוחד על קיץ אחד בחיי בחור בשם אריק. אריק הוא נער יליד הארץ שחי את חייו בחיפה של שנות השישים, הוא חובר לשדכן ומגלה עולם ומלואו בעיר התחתית של חיפה אליה מגיעים אנשים כדי לסחור באופן מפוקפק. פעם הייתי עוסק בשואה מכל הכיוונים, אריק עובד בסמוך לבית קולנוע ישן אותו מנהלים שבעה גמדים רומנים שגם הם ניצולי שואה שעברו תחת ידיו של דוקטור מנגלה. הגמדים מקרינים בקולנוע סרטים הודיים רומנטיים והם אינם מודעים לכל הפעילויות המפוקפקות המתנהלות תחת אפם. גם בתחום הרומנטי פעם הייתי לא נשאר חייב, הנער פוגש בנערה מיוחדת שסוחפת אותו למסע מרתק וכך הוא חווה את אהבתו הראשונה. פעם הייתי הוא סרט ייחודי שמציג באופן שונה את החיים לאחר תקופת מלחמת ששת הימים, בהם השואה הייתה עוד מנת חלקם של רבים מהדמויות בסרט.
ז'אנר:דרמה
שנה:2010
אורך סרט :92 דקות
במאי:אבי נשר
מדינה:ישראל
שפה:עברית
שחקנים:דרור קרן, אדיר מילר, מיה דגן, אלי יצפאן, ירדן בר כוכבא ,אלעד צפני (האח הגדול 3),ודב נבון

לינק הורדה חלק ראשון:
http://www.megaupload.com/?d=4F0BCTSO

לינק הורדה חלק שני:
http://www.megaupload.com/?d=XJDG5ZLM

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

part one deleted. please reup.
thanks