סה"כ צפיות בדף

יום שבת, 16 באוקטובר 2010

התחלה-2010-Inception

התחלה-2010-Inception
תרגום מובנה!!!
גרסא:Inception 2010 TS V2 XviD-PrisM.
 הקולנוען המוערך כריסטופר נולאן מביים צוות שחקנים בינלאומי בסרט "התחלה", מותחן מדע בדיוני מקורי שמתרחש ברחבי תבל וחודר עמוק אל תוך עולם החלומות האינטימי והאינסופי.
דום קוב (ליאונרדו דיקפריו) הוא גנב מיומן, הטוב ביותר באמנות המסוכנת של הסחיטה. הוא מתמחה בגניבה של סודות בעלי ערך עמוק מתוך תת המודע במצב של חלום, כשהמוח הכי חשוף ופגיע. יכולתו הנדירה של קוב הפכה אותו לשחקן מרכזי בעולם הבוגדני החדש של ריגול תעשייתי, אך היא גם הפכה אותו לפליט בינלאומי וגבתה ממנו מחיר של כל מה שאהב בחייו. כעת קוב עומד בפני הזדמנות לגאולה. עבודה אחת אחרונה שיכולה להחזיר לו את חייו, בתנאי שישיג את הבלתי אפשרי – "התחלה".
במקום לבצע את השוד המושלם, קוב וצוות המומחים שלו צריכים לבצע את המשימה ההפוכה: לא לגנוב רעיון, אלא לשתול אחד כזה. אם יצליחו, זה יהפוך להיות הפשע המושלם.
אך גם התכנון הכי מדויק והיכולות הכי מקצועיות לא יצליחו להכין את הצוות לאויב המסוכן שחוזה מראש כל מהלך שלהם. אויב שרק קוב יכול היה לצפות את בואו.
ז'אנר:מדע בדיוני
זמן הקרנה:148 דקות
שנת יציאה:2010
במאי:כריסטופר נולאן
מוסיקה:האנס זימר
שחקנים:לאונרדו דיקפריו,קן וואטאנבי,ג'וזף גורדון לוויט,מריון קוטליאר,אלן פייג',קיליאן מרפי,טום ברנג'ר,מייקל קיין,לוקאס האס,טום הארד

תמונות איכות:
http://www.cue.co.il/i/cue-333940ew42.png
http://www.cue.co.il/i/cue-079zex48v6.png
http://www.cue.co.il/i/cue-ijw7qr0JKN.png

לינק הורדה חלק ראשון:
http://www.megaupload.com/?d=SDHFNCPH

לינק הורדה חלק שני:
http://www.megaupload.com/?d=1ZR6T51Z

אין תגובות: